Tartalom és marketing - mert bár a technológia nagyon fontos, de a legfontosabb kulcs a TARTALOM! Ha nincs tartalom, akkor a technológia sem ér semmit.
Képzések:
- Online szövegírás (30 óra)
- Közösségi média és online marketing alapok (30 óra)
- Civil szervezetek marketingkommunikációja a gyakorlatban (30 óra)
Online szövegírás
(30 óra) - mert a jó kommunikáció a hatékony érdekérvényesítés első lépése...
Főbb témák:
- Hiába van honlapod, ha ott nincs minőségi tartalom...
- Sajtóműfajok megismerése és alapszintű gyakorlati alkalmazása - mert az mindig jó, ha kéznél vannak az alapok
- A motiváló szöveg sajátosságai - avagy hogyan mutasd be a civil szolgáltatásaidat és hogyan indíts el egy kommunikációs kampányt?
- Néhány egyszerű formula a webszövegírásban - hogy ne csak jó szöveget írj, de érd el a céljaidat is
- A minőségi szöveg közösségszervező ereje és a konverzió - vagyis, ha már jó szöveget írsz és az kellőképpen motiváló, akkor legyen egy közönség, aki szívesen elolvassa az üzeneteket
Kinek ajánljuk a képzést:
- Tapasztalatunk, hogy nagyon kevés kivételtől eltekintve a civil szervezetek honlapjai tartalmilag nagyon szegényesek. Az első probléma, hogy nincsenek hírek. Ha vannak hírek, akkor általában nehézkesek, körülményesek, unlamasak a cikkek. Ha szeretnéd egyre hatékonyabban elérni a célcsoportod tagjait, akkor nincs mit veszteni.
Kinek nem ajánljuk a képzést:
- Tulajdonképpen nincs reménytelen eset, de akaraterő mindenképpen kell ahhoz, hogy a kezdeti gátlásokon mindenki túllendüljön. Tehát ezt a képzést akkor is ajánlom, ha valaki úgy gondolná, hogynem ajánlom. :)
Közösségi média és online marketing alapok
(30 óra) - hogy célbaérjen az, amit megírtunk...
Főbb témák:
- A személyes kapcsolatépítés fontossága - mert ma a személyesen célzott üzenet a legfontosabb.
- Szervezeti szolgáltatások és a célszerinti működés - ahhoz, hogy üzenetünket célba tudjuk juttatni, tisztában kell lenni önmagunkkal, szervezetünk szolgáltatásával... azzal, hogy pontosan kinek, mit, miért és hogyan ajánlunk?
- A többlépcsős kapcsolatépítés - érdeklődés, bizalom, lehetőség, bevonás, partnerség - mert ma már semmit nem ér a "vedd meg!" üzenet.
- A konverzió fontossága - avagy hogyan lépünk egyik állapotból a másikba? Hogyan lesz az érdeklődőből együttműködő partner?
- A közösségi médiafelületek, szolgáltatásfejlesztés-központú használata - Facebook, Google+ - vagyis ne tévesszen meg a látszat. Amíg ezek a felületek a nagy többségnek a szórakozás terepe, addig nekünk kiváló munkafelület (szórakozásba ágyazva), hiszen ma már a közösségi média a legfontosabb "forgalomirányító", ami akár a saját tartalmainkra is irányíthatja a figyelmet.
- Hirdetések a közösségi médiában - érkezési és konverziós oldalak - mert nagyon kevés költséggel is el lehet érni sok-sok érdeklődőt.
Kinek ajánljuk a képzést:
- Azon civil szervezetek tagjainak, akik tudják, hogy honnan hová tartanak, és információikat egyre hatékonyabban szeretnék eljuttani célcsoportjuk tagjai számára
- Akik túlvannak a szövegírás első "megpróbáltatásain" és nem ijednek meg a "fehér papírtól".
Kinek nem ajánljuk a képzést:
- Akik szerint nem kell kapcsolatokat építeni.
- Akiknek sok-sok pénzük van drága hirdetésekre.
Civil szervezetek marketingkommunikációja a gyakorlatban
(30 óra) - mert nem elég látni, látszani is kell... és ráadásul meg is kell valósítani...
Főbb témák:
- Média és műfajismereti alapok
- Minőségi tartalom - tömegmédia helyett szükségletalapú, problémamegoldó marketing
- “Megoldom a problémádat” - a figyelemfelkeltés módszertana, az érdeklődés bevonzása
- Bizalom- és kapcsolatépítés online környezetben - személyesen célzott szükségletalapú marketingkommunikáció
- Érdeklődők - bizalom - lehetőségek - ajánlatok - partnerségek; a bevonástól a cselekvésig
- Megjelenés a médiában - intenzív tréning, gyakorlati feladatok
- Civil szervezetekre alapozott marketingstratégia megalkotása
Kinek ajánljuk a képzést:
- Képzésünket elsősorban azok számára ajánljuk, akik már részt vettek az elméleti alapozó civil marketing képzésünkön. Ebben a gyakorlati képzésben először felelevenítjük az I-es képzésben tanultakat, majd kiscsoportos munkával kidolgozunk egy konkrét marketingtervet, amit a képzés során megvalósítunk, és kiértékelünk. A képzés elsődleges célja, hogy az elméleti ismereteket át tudd vinni a gyakorlati megvalósítás világába.
Kinek nem ajánljuk a képzést:
- Akik még mindig azt hiszik, hogy a "marketing" a tukmálás, a "vedd meg" üzenet nyomása és nem a partnerközpontú minőségi szolgáltatások szükségletalapú ajánlása.